Fizjoterapia

Jest formą leczenia wykorzystującą bodźce fizykalne, takie jak: prąd elektryczny, ciepło i zimno, światło, ultradźwięki, pola magnetyczne, wodę w postaci natrysków, kąpieli i innych  zdobyczy z zakresu medycyny fizykalnej.

JONOFOREZA

Wskazania: Blizny, nerwobóle, bóle głowy, przewlekłe stany zapalne stawów, choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa i stawów, zaburzenia krążenia obwodowego, utrudniony zrost kostny.

ELEKTROSTYMULACJA

Wskazania: Zaniki mięśniowe, zespoły bólowe korzeniowe, choroba zwyrodnieniowa stawów, bóle mięśniowe, wzmacnianie mięsni.

FONOFOREZA

Wskazania: Zespoły bólowe w przebiegu choroby zwyrodnieniowej, bolesny bark, łokieć tenisisty, ostrogi piętowe, bóle po amputacji.

DIADYNAMIK

Wskazania: Zaburzenia ukrwienia obwodowego, zespoły bólowe ze wzmożonym napięciem mięśni, choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa, dyskopatia, zanik mięśni z nieczynności, zapalenia okołostawowe, stany po urazach narządu ruchu.

INTERDYN

Wskazania: Obniżenie siły mięśni, trening mięśniowy, wzmożone napięcie współczulnego układu nerwowego.

MAGNETRONIK

Wskazania: Choroba zwyrodnieniowa stawów, reumatoidalne zapalenie stawów, urazy sportowe stawów, ścięgien, więzadeł, mięśni, nerwobóle, zaburzenia ukrwienia obwodowego.

ULTRADŹWIĘKI

SOLUX

Wskazania: Przewlekłe i podostre stany zapalne, przewlekłe i podostre zapalenia stawów, nerwobóle i zespoły bólowe, stany po zapaleniu skóry.

PODCZERWIEŃ

Wskazania: Stany zapalne, przykurcze.

TONOLIZA

Wskazania: Normalizacja napięcia mięśniowego w spastyczności.

KRIOTERAPIA MIEJSCOWA (ZIMNE OKŁADY)

Wskazania: Ostre i przewlekłe choroby stawów i chrząstek stawowych, reumatoidalne zapalenie stawów, zespoły bólowe kręgosłupa, reumatyzm tkanek miękkich, następstwa wypadków, choroby neurologiczne, stany pooperacyjne.

LASER

Wskazania: Rany pooperacyjne, owrzodzenia, przeszczepy skóry, choroby narządu ruchu, reumatyzm, choroby skóry, choroby przyzębia i zatok, działanie przeciwbólowe i regeneracyjne.

TENS

Wskazania: Przezskórna stymulacja nerwów i mięśni działanie przeciwbólowe i rozluźniające.

ul. Daszyńskiego 1
32-065 Krzeszowice